поширені питання
загальні питання
як стати клієнтом izibank?
треба завантажити застосунок izibank та пройти коротку реєстрацію слідуючи підказкам. для цього потрібні паспорт та іпн або ДІЯ
які вимоги до смартфону, щоб завантажити мобільний застосунок?
для роботи застосунку izibank необхідна мінімальна версія операційної системи 5.1 для Android i 12 для iOS.
чи є підтримка ApplePay та GooglePay?
так, izibank підтримує ApplePay та GooglePay – для активізації необхідно додати свою картку в гаманець.
якого класу картка izibank?
MasterCard World Contactless.
чи є izibank учасником Фонду гарантування вкладів фізичних осіб?
так, вклади клієнтів izibank гарантуються Фондом гарантування вкладів фізичних осіб (Свідоцтво № 028 від 18.10.2012).
чи можна оформити картку izibank, якщо немає ІПН?
ні, щоб отримати картку izibank, потрібно мати паспорт та ІПН.
чи можна оформити картку izibank не громадянину України?
ні, наразі можливість отримати картку izibank є лише у громадян України.
чи можна користуватись карткою за кордоном?
так, карткою izibank можна розраховуватись у більшості країн світу – це легко і безпечно.
як змінити номер телефону?
для цього необхідно зайти у налаштування профілю (натиснути на іконку справа зверху) та вибрати пункт з номером
як змінити pin-код до картки?
для зміни pin-коду до картки, потрібно у застосунку: натиснути на картку, обрати "змінити pin", 2 рази ввести новий код та на 3 раз пароль від застосунку
як змінити пароль для входу?
для цього необхідно зайти у "профіль" та натиснути на "змінити пароль".
як перевипустити картку?
натисніть на картку та оберіть "перевипустити картку". комісія за перевипуск пластикової картки - 50 грн, віртуальної картки - 0 грн.
що таке подвійна конвертація?
деякі інтернет-магазини проводять подвійну конвертацію, іноді сума списання може відрізнятись від суми зазначеної на сайті. вимкнувши цю функцію, Банк не буде проводити такі операції автоматично.
який відсоток на залишок особистих коштів по картці izibank?
5% річних по гривневій картці на всю суму особистих коштів за умови, якщо залишок складає більше 100 ₴ на добу і ця опція активована в мобільному застосунку.
чи буде нараховано відсоток на залишок, якщо хоча б один день протягом місяця особистих коштів було менше, ніж 100 ₴?
так, якщо ця опція активована в налаштуваннях, то відсоток буде нараховано за дні, коли залишок особистих коштів становив більше 100 ₴.
коли виплачується відсоток на залишок особистих коштів?
відсоток на залишок особистих коштів виплачується 1 числа кожного місяця за умови, що дана опція активована в мобільному застосунку.
чи утримується комісія/податок/збір з послуги "відсоток на залишок"?
так, відсоток на залишок вважається прибутком. тому відповідно до чинного законодавства під час виплати відсотків з нарахованої суми утримується ПДФО (18%) та військовий збір (1,5%). Банк у цьому випадку виступає податковим агентом та самостійно сплачує всі податки, ніяких додаткових дій з вашої сторони не потрібно.
чи можна активувати відсоток на залишок, якщо є використаний кредитний ліміт?
ні, активувати цю опцію можна тільки, якщо немає використаного кредитного ліміту.
чи можна відкрити більше одного рахунку?
так, є можливість відкрити по одному рахунку у валюті: гривня, долар, євро.
чи можна випустити картку в іншій валюті?
так, є можливість активувати віртуальну картку у валютах долар та євро.
чи можна встановити мобільний застосунок izibank на двох пристроях водночас?
ні, з міркувань безпеки мобільний застосунок izibank може бути встановлено на одному пристрої
чи можна випустити додаткову картку до вже відкритого рахунку?
ні, наразі така можливість відсутня.
що робити, якщо загубив свій смартфон та/або картку?
необхідно невідкладно звернутись в службу підтримки izibank:
- дзвінок з України 0800605005 (безкоштовно)
- дзвінок з-за кордону +38 044 224 67 27 (згідно чинного тарифу)
- Telegram
- Viber
- Messenger
у чому різниця між опціями "тимчасово заморозити картку" і "заблокувати картку"?
якщо тимчасово заморозити картку – у будь-який момент можна її розморозити. якщо заблокувати картку – то розблокувати картку вже неможливо і потрібно замовляти нову.
де ознайомитись детально з усіма тарифами izibank?
ознайомитись з izi-тарифами можна тут
як отримати виписку за своєю карткою?
замовити виписку за своєю карткою можна через мобільний застосунок (налаштування картки → замовити виписку) або звернувшись в службу підтримки.
чи є izibank в системі “BankID”?
так.
яке відношення izibank має до ТАСКОМБАНКу?
izibank – це мобільний банк, який є частиною фінансової групи ТАС і працює за ліцензією ТАСКОМБАНКу.
де знаходиться офіс izibank?
головний офіс знаходиться за адресою: місто Київ, вулиця Симона Петлюри 30.
що таке zanachka?
це вклад на вимогу, з яким можна на izi відкладати кошти. поповнюй та знімай гроші в будь-який момент без втрати відсотків. на суму депозиту від 100 грн нараховується 10% річних, а виплата відбувається першого числа місяця.
як відкрити zanachka?
zanachka відкривається автоматично при відкритті карткового рахунку.
як відкрити депозит?
відкрити депозит можна у розділі "накопичення" натиснувши на "+" справа від напису "депозити".
як достроково розірвати депозит?
при відкриті депозиту можна вибрати пункт "дострокове розірвання", що дозволить при бажанні закрити депозит з 36-го календарного дня.
платежі та перекази
що таке IBAN?
IBAN (International BAnk Account Number) це міжнародний номер банківського рахунку – всі рахунки izibank відкриваються в форматі IBAN.
що таке SWIFT / SEPA?
це міжбанківські системи передачі інформації та здійснення платежів – SWIFT міжнародна, а SEPA європейська – завдяки яким можна здійснювати перекази у валюті по всьому світу. зараз на izi-картку можна тільки отримати SWIFT-платіж та ми вже працюємо над можливістю відправлення таких платежів.
які реквізити для отримання SWIFT-переказ?
для отримання SWIFT-переказу потрібно мати активовану картку у доларах або євро та надати відправнику свій IBAN (по тій картці, у валюті якої має бути переказ). реквізити ТАСКОМБАНКУ для SWIFT-переказу: тут на вкладці “банки кореспонденти” можна переглянути дані банків-кореспондентів. поки перекази з-за кордону можна отримати тільки в $ та € на віртуальні картки izibank у відповідних валютах.
які ліміти на поповнення через термінал?
сума залежить від налаштувань терміналу. наприклад: при поповненні картки через термінал EasyPay максимальна сума - 29 999 грн. на добу. у мережі терміналів City24 - 5 000 грн. на добу. ліміт рахується на кожну картку окремо
чи можна скасувати переказ з картки на картку?
платіж можна скасувати відразу після направлення, коли в застосунку буде кнопка "скасувати платіж".
мені надійшов "запит на суму", що це та чи можу я не відправляти кошти?
в мобільному застосунку izibank можна запросити кошти у своїх контактів, які вже приєднались до izibank. платіж буде проходити як переказ з izi-картки на картку нашого банку через застосунок. звичайно, якщо не бажаєте направляти кошти, то все ок, можете проігнорувати запит)
які платежі у мобільному застосунку проводяться без комісії?
- оплата в інтернеті
- поповнення картки
- поповнення мобільного
- комунальні платежі
- оплата штрафів
як поповнити картку без комісії?
поповнити картку без комісії можливо:
- через мобільний застосунок
- через термінали ТАСКОМБАНКу
- термінали EasyPay та City24
- у касах ТАСКОМБАНКу
- переказом з іншої картки або рахунку за реквізитам картки
як поповнити картку через термінал City24?
в розділі «Банки та фінансові послуги» натисніть «izibank», введіть повний номер активної картки (16 цифр), внесіть суму поповнення та натисніть «Сплатити». максимальна сума поповнення готівкою 5 000 грн на добу
скільки часу зараховується поповнення через термінали ТАСКОМБАНКу, EasyPay та City24?
кошти надходять миттєво
яка мінімальна сума поповнення картки izibank з картки іншого банку в мобільному застосунку izibank?
мінімум 1 ₴.
які існують обмеження для зняття готівки?
- за кордоном можна зняти до 12 500 грн.(протягом 7 календарних днів) в еквіваленті.
- в Україні: зняття у банкоматах- 50 000 грн. протягом дня (у мережі банкоматів ТАСКОМБАНКу) та до 100 000 грн - зняття у касах ТАСКОМБАНКу
яка комісія за переказ коштів з картки izibank на картку іншого банку?
- якщо переказ з застосунку izibank, власні кошти: перші 20 переказів в місяць безкоштовно, кожний наступний 2% + 5 ₴, до 100 000 ₴ на місяць(включно) - безкоштовно, якщо більше сума - 1% + 5 ₴, якщо перевищено два ліміти, то комісія сумується. переказ за рахунок кредитних коштів: 4,9%
- якщо переказ через сторонній сервіс, власні кошти: перший безкоштовно, з наступного 3%: + 10 ₴, кредитні: 4,9%)
чому в мене зняли комісію за поповнення картки через термінал?
поповнення без комісії можливе лише через термінали ТАСКОМБАНКу, City24 та EasyPay. поповнення через термінали інших мереж відбувається відповідно до тарифів компанії, що надає послугу.
чому з мене зняли комісію за поповнення картки через сторонній сайт?
розмір комісії залежить від умов сервісу, за допомогою якого відбувається поповнення. зі сторони іzibank комісії за поповнення карток відсутні.
які документи необхідно мати з собою для поповнення картки в касах ТАСКОМБАНКу?
при поповненні картки в касі ТАСКОМБАНКу на суму понад 5 000 ₴, згідно з вимогою НБУ, необхідно мати паспорт.
чому при поповненні картки з картки іншого банку, потрібно вводити додатковий код?
з міркувань безпеки необхідно ввести додатковий код з метою захисту ваших коштів від шахраїв. ці вимоги також виставляють міжнародні платіжні системи VISA та MasterCard.
які документи необхідно мати при собі для зняття коштів в касах ТАСКОМБАНКу?
при знятті коштів у касах ТАСКОМБАНКу необхідно мати при собі паспорт незалежно від суми коштів
чи може третя особа поповнити мою валютну картку?
відповідно до діючого законодавства поповнювати валютні рахунки може лише їх власник. третя особа може зробити це лише за наявності нотаріально оформленої довіреності.
що робити, якщо надійшло повідомлення про призупинення коштів до зарахування та прохання надати документи, що підтверджують ці кошти?
ви можете надіслати документи нам у чат або на пошту. за законом ми зобов'язані отримати від вас документи, що підтверджують надходження даних коштів (ст. 64 Закону України "Про банки і банківську діяльність"), оскільки маємо перевіряти всі прибуткові операції клієнтів.
якщо розраховуватись своєю карткою за кордоном, чи буде за це комісія?
ні, комісія відсутня. розраховуючись карткою за кордоном валюта рахунку буде автоматично конвертуватись у валюту операції. за конвертацію комісії також немає.
як уникнути комісії при оплаті в POS-терміналах?
на розрахунок карткою izibank в POS-терміналах немає комісії, але звертаємо увагу, що деякі торгові точки проводять оплату через термінали, як переказ з картки на картку (наприклад, оплата накладеного платежу при доставці товару). якщо оплати за рахунок кредитних коштів комісія складатиме 4,9%, як за переказ на іншу картку.
кредитний ліміт
що таке пільговий період та скільки він триває?
пільговий період (грейс-період) — це період до 62 днів, протягом якого не нараховуються відсотки за користування кредитними коштами. розповсюджується на покупки (онлайн/офлайн) через POS-термінал, оплату комунальних послуг та поповнення мобільного телефону через мобільний застосунок izibank.
яка відсоткова ставка за користування кредитними коштами в izibank?
за користування кредитиним коштами в межах пільгового періоду відсотки не нараховуються. якщо кредитні кошти використовуються поза пільговим періодом або на операції на які не розповсюджується пільговий період, відсоткова ставка становитиме - 3,08% (для клієнтів яким первинно встановлений кредитний ліміт до 18.07) та 4,9% (для клієнтів яким первинно встановлений кредитний ліміт від 19.07) в місяць від суми використаних коштів.
як збільшити кредитний ліміт?
треба натиснути на доступний ліміт або напис "кредитний ліміт" , далі потрібно обрати опцію "змінити кредитний ліміт" у застосунку izibank й дотримуватися інструкції.
ну і звісно, пам'ятаємо, що чим більше користуватись карткою або сплачувати через мобільний застосунок izibank, тим більше шансів на збільшення кредитного ліміту.
чому мені встановили низький кредитний ліміт / взагалі не встановили кредитний ліміт?
рішення про встановлення кредитного ліміту залежить від аналізу багатьох факторів і приймається індивідуально для кожного клієнта. радимо користуватися карткою izibank більш активно, й тоді у перспективі кредитний ліміт може бути переглянуто.
що таке обов'язковий мінімальний платіж (ОМП)?
це сума нарахованих відсотків за попередній період станом на останній робочий день місяця, не менше 100 грн та не більше суми заборгованості.
до якого числа необхідно сплачувати обов'язковий щомісячний платіж?
ОМП необхідно сплачувати не пізніше останнього дня місяця, наступного за місяцем, коли користувались кредитним лімітом.
якщо не внесено щомісячний платіж, чи нараховуватиметься тоді збільшена відсоткова ставка за користування кредитом?
ні, не нараховується, але виникне прострочена заборгованість
якщо платіж фактично не зараховано на рахунок, але кошти є на картці, чи вважається це за сплату у пільговому періоді та ОМП?
ні, оскільки при сплаті ОМП та суми у пільговому періоді враховується саме факт зарахування коштів на рахунок. рекомендуємо вносити платіж завчасно – за декілька днів до останнього дня місяця.
як користуватись розстрочкою?
izi :)як оформити?
- 1. вибери функцію "розстрочка з виписки" та операцію з виписки на суму від 500 грн. до суми в рамках ліміту на розстрочку.
- 2. натисни кнопку "перевести в розстрочку"
- 3. вибери термін від 2 до 24 місяців та активуй розстрочку
- 4. отримай повернення суми на рахунок за мінусом авансового платежу.
яка комісія за користування розстрочкою?
щомісячна комісія - 3,3%
які операції підходять під розстрочку?
всі, окрім валютообміну
кешбек
що таке кешбек?
кешбек — це бонусна програма, що передбачає повернення частини витрачених коштів.
як я можу переглянути свій кешбек?
побачити всю суму накопичених коштів можна, зайшовши в розділ "кешбек" в мобільному застосунку.
який кешбек за карткою izibank?
зараз по картці izibank можна обрати кешбек на все або підвищений на категорії. його щомісяця можна вибирати в залежності від планів та потреб. для цього в мобільному застосунку потрібно зайти в розділ "кешбек" і натиснути "+" у верхньому кутку справа. максимальна сума для місячного накопичення - 600 грн. (ліміт спільний для кешбеку та реферальної програми) мінімальна сума для виведення - 100 грн.
чи нараховується кешбек за сплату комунальних послуг та поповнення мобільного?
ні, за сплату комунальних послуг та поповнення мобільного кешбеку немає. та ми подбали, щоб сплачуючи за комунальні послуги карткою izibank, ви не сплачували жодної комісії за цю послугу — навіть, якщо це кредитні кошти.
чи можна вивести кошти з кешбек-рахунку частинами?
ні, можливо вивести лише всю суму.
чи можна розраховуватись коштами з кешбек-рахунку?
ні, щоб розрахуватись коштами, накопиченими на кешбек-рахунку, спочатку їх потрібно вивести на рахунок.
що стається з кешбеком, який не використовується?
кешбек за замовчанням накопичується на вашому рахунку й не згорає.
чи утримується з кешбеку комісія?
ні, комісія не утримується. при цьому, під час виплати кешбека (перерахування накопичених коштів з кешбек-рахунку на картковий рахунок) враховуються всі необхідні податки та збори відповідно до чинного законодавства - 18% ПДФО та 1,5% військовий збір. отже, всього буде утримано 19,5%, оскільки izibank тут виступає в ролі податкового агента, також звертаємо увагу, що кешбек з точки зору законодавства є доходом і це може вплинути на оформлення пільг та субсидій.
чи нараховується кешбек за розрахунок за кордоном?
так, кешбек нараховується незалежно від країни проведення покупки.
чи нараховується кешбек за розрахунок віртуальною карткою?
так, кешбек нaраховується за операції по всім карткам izibank.
чи можна зарахувати кешбек на віртуальну картку?
так, кешбек можна зарахувати на основну картку або на віртуальну картку в гривні.
як можна переконатись, що кешбек буде зараховано?
це залежить від того, за яким MCC-кодом зареєстровано термінал, через який проводитиметься оплата. МСС-код можна уточнити у торгової точки або здійснити оплату на меншу суму, щоб самостійно перевірити код терміналу
які умови реферальної програми?
можна отримати кешбек у розмірі 50 грн, якщо друг активує картку без кредитного ліміту та 150 грн за активацію картки з кредитним лімітом. бонус отримують дві сторони після активації другом картки за унікальним посиланням. головна умова: перший вхід має бути за реферальним посиланням. твоє унікальне посилання в розділі "послуги"-"запросити друга"
скільки друзів я можу запросити за реферальною програмою?
без обмежень, при цьому за місяць можна отримати бонусів на суму 600 грн. ліміт спільний на реферальну програму та накопичення кешбеку.
цілі та аналітика
ціль – що це таке і як це працює?
щоб накопичувати кошти на реалізацію бажаного було легко і зручно, ми створили опцію "цілі". працює це так: додаєте в мобільному застосунку свою ціль: зазначаєте суму, необхідну на її реалізацію і дату до якої потрібно цю суму накопичити. далі обираєте зручний спосіб поповнення коштів – це може бути щомісячне зарахування з картки або заокруглення коштів. готово, все що далі потрібно, це дотримуватись обраного курсу.
як налаштувати ціль?
у мобільному застосунку потрібно перейти у розділ "накопичення" натиснути на "+" біля напису "цілі" , додати інформацію про суму та строк, обрати зручний спосіб списання коштів.
як поповнювати ціль?
можна налаштувати регулярний платіж і обрати щоденне/щотижневе/щомісячне поповнення, та/або через щоденне заокруглення коштів на картці, просто перерахувавши певну суму або поділитись посиланням з друзями.
чи можна на одній картці налаштувати заокруглення на кілька цілей водночас?
ні, з однієї картки заокруглення на одну ціль
чи можна поповнювати ціль готівкою в касі банку?
так, можна – за реквізитами рахунку.
навіщо мені встановлювати ціль?
це допоможе ефективно системно й цілеспрямовано накопичувати кошти для досягнення власної мети.
що таке аналітика і як це працює?
щоб управляти своїми фінансами – накопичувати, грамотно розпоряджатись коштами, бачити куди витрачається найбільше і як можна оптимізувати бюджет, ми створили опцію "аналітика" – тут відображаються всі витрати, розподілені за категоріями. тут ви можете обрати зручний спосіб перегляду – графік або списком, а також можете встановити ліміти витрат – на місяць або на тиждень.
як налаштувати ліміти
у мобільному застосунку потрібно зайти в "аналітику" натиснути на значок у правому верхньму куті – встановити ліміт можна на місяць або на тиждень. у будь-який момент можна змінити або скасувати ліміт.
валютообмін
чи можна купити валюту онлайн?
зараз можна купити валюту онлайн кількома способами:
- до 200 000 грн. в еквіваленті у місяць за умови подальшого розміщення на депозит терміном від 3 міс. без дострокового розірвання.
- до 50 000 грн. в еквіваленті у місяць для зарахування на поточний рахунок фізичної особи
чи можна купити валюту онлайн за рахунок кредитних коштів?
так, можливо. комісія за валютообмін за рахунок кредитних коштів становить 4.9%
де переглянути курс валют?
курс для обміну валют зображено у застосунку в розділі "послуги"-"курс валют". якщо цікавить по якому курсу була операція з гривневої картки за кордоном, то спочатку сума конвертується у євро по курсу mastercard (https://www.mastercard.ua/uk-ua/personal/get-support/convert-currency.html) далі по картковому курсу банку у гривню
як зняти готівку з валютної картки?
потрібно звернутись до служби підтримки для замовлення готівки. валюту можна отримати у відділенні ТАСКОМБАНКу (з собою необхідно мати паспорт)